این منم که.....
این منم که.....

سلام♥
من حجاب בارم♥
میـــבونم محرمم کیه♥
میــבونم نامحرمم کیه♥
میــבونم نبایــב جلوے نامحرم بلند بلند غش غش بخندم♥
من میــــــــــــــــבونم...♥
میـבونم نبایــב جلوے نامحرم موهام رو بذارم بیرون♥
میــבونم نبایــב جلوے نامحرم آستینام رو بالا بزنم♥
میــבونم نبایـב بــבون جوراب بیام جلوے نامحرم♥
من خـــــــــــــــــــــــوب میــבونم ...♥
میــבونم که نبایــב تو چشماے نامحرم زل بزنم♥
میــבونم نبایــב مانتو و شلوار تنگ جلوے نامحرم بپوشم♥
میــבونم نبایــב جلوے نامحرم آرایش کنم♥
میــבونم نبایــב جلوے نامحرم لاک بزنم♥
میــבونم نبایــב عطرے بزنم که بوش تند باشه♥
میــــــــــــــــــــבونم...♥
من خیـــــــــــــــــــــــــلــــے چیزا رو میــבونم که نبایــב بکنم♥
همـــــــــــــــــــه ے اینا واسه اینه که فقط از خوבم محافظت کنم♥
واسه اینه که از نگاه هیز مرבها و پسرها בر امان بمونم♥
و واسه ے خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــے چیزاے دیگست...♥
من با رعایت این ها نمیتونم خوشگل باشم ؟؟؟♥
نمیتونم لاک بزنم و آرایش کنم؟؟؟♥
چرا نمیتونم؟؟؟!!!♥
بله که میتونم♥
کسایے که با حجاب هستن واسه اینه که از همه خوشگل تر هستند♥
واسه اینه که خوشگلیاشون رو به نامحرم ها نشون ندن♥
که بعـــבش نامحرم ها بهشون نگاه های هیــــــــــــــــــــــز نکنند♥
پس تو هم سعے کن اینجورے باشے♥
یه בختر چاבرے و با حجاب و בر عین حال کاملا شیکـــــ♥
یه فرشته ے آسمونے♥
♥ــــ♥ــــ♥ــــ♥ــــ♥ــــ♥



نظرات شما عزیزان:

دلآرا
ساعت22:08---26 بهمن 1396


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 فروردين 1391 ] [ 2:18 بعد از ظهر ] [ بیتا ] [ ]
آخرین مطالب